fredag den 10. februar 2012

Genansat

Fyringen er trukket tilbage.

Chefen kom ind her til morgen og sagde, at det var en stor fejl at sige mig op. De kunne ikke undvære mig, og jeg skulle ikke bare nøjes med at blive vikaransat for den kollega, der efter fyringsrunden blev gravid og går fra til sommer. Jeg skulle have den sikkerhed at vide, at de ville møg, og at jeg skal blive permanent - sparetider eller ej.

Og det er jo godt.

Han sagde også, at jeg havde udvist "stort format" især efter fyringen. Det blev jeg ret stolt af. Og glad for, at han kunne se.

De kolleger, der ved det nu, inden det i eftermiddag bliver meldt ud til hele huset, er rigtig glade.

Og det er jeg også.

Men i går blev jeg opfordret til at søge drømmejobbet over dem alle.

Og det gør jeg.

Nu dog med lidt mere ro i maven...

:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar