søndag den 29. januar 2012

Long time no see...

Vi har været på ferie i varmen, nydt at slappe totalt af både fysisk og mentalt (og faktisk været rigtig gide til det... måske for første gang nogensinde), og er nu forlængst tilbage i den hverdag, jeg også holder så meget af.

Her efter jul og daseferie trænger jeg til en kostmæssig opstrammer, så denne formiddag har jeg provianteret til ugens madplan, som er komponeret af Chr. Bitz.

Hvilken tilfredsstillelse det var at købe alle de sunde lækre råvarer ind og vide, at min familie kan vente sig en uge med de allerbedste, mest velsmagende OG mættende retter!

Jeg følte mig simpelthen så vellykket som menneske, forsørger og mor, da jeg vandrede rundt dér og puttede i vognen! :-)

Det er vist et meget tidligt barndomsminde, der blev aktiveret - om en far, der altid sørgede godt for os. Jeg elsker at kunne gøre det samme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar