onsdag den 11. januar 2012

Manifestationssucces x 2

Efter at have hypervibreret i lidt over en måned er jeg i dag blevet tilbudt mit gamle job - godt nok tidsbegrænset til et år, da firmaets økonomi er som ved opsigelserne for halvanden måned siden, men ikke desto mindre mit gamle kære job.

Jeg sagde ja og tak.

Det pudsige er, at min mand blot tre timer før OGSÅ blev tilbudt SIT gamle job. Han valgte imidlertid at takke nej, da han ikke kunne blive fritaget for at arbejde med de rutiner, der har ødelagt hans knæ. Sådan - jeg var virkelig stolt af ham.

Ja, stolt af OS, selvfølgelig, for det er i grunden noget af et kunststykke at få vendt så ringe energier om.

Men vi klarede det, og vi befinder os her en måned senere et meget anderledes sted, hvor vi hellere vil være.

Jeg føler lidt, at vi har bestået vores svendeprøver som manifestere! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar