fredag den 16. december 2011

Fuld af (rejse)krudt


Jeg sprudler, og julen står næsten for døren - er det ikke fantastisk? :-)

Dvs. i dag har jeg godt nok haft lidt travlt med at få samlet op på vinterferieforberedelserne. Kun et lille stykke inde i det nye år damper familien og jeg af til sydligere himmelstrøg for at slikke varme og solskin, og vi glæder os stort!

Det bliver en rigtig luksusferie med alle de tilvalg, der overhovedet kan tages - den får ikke for lidt, hverken før, under eller efter ferien.

Før vi fik barn, var min mand og jeg godt vant til at forkæle os selv, men siden vi fik ønskebarnet, har vi kun i meget begrænset omfang været borte fra hjemmet. Og nu er han så heldigvis stor nok til at kunne komme med, tænker vi, så selv om det er en lang flyvetur, når man kun er fire, regner vi med, at vi sagtens kan motivere ham undervejs.

Ved særlige lejligheder elsker jeg at være lidt stor i slaget. Der skal ikke mangle noget.

Men også til denne ferie er det vigtigste selvfølgelig, at vi er sammen, og at vi har det godt og får slappet ordentligt af.

Den slags kræver sine forberedelser, og sådan noget er jeg super til. Så der er allerede bestilt rejsevaluta, så vi ikke skal bøvle med det i lufthavnen, når vi søvndrukne dasker ned fra Hilton til afgangshallen og lader os fragte sydover.

Det bli'r SÅ godt! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar