mandag den 19. december 2011

Skrupskør

Jeg er altid blevet voldsomt forelsket.

Ikke ofte, men når det er sket, har det været med geleben, sommerfugle, fis i bøtten og hele molevitten.

Og det er vel at mærke følelser, der ikke sådan lige lader sig betvinge...

Det gode er så, at jeg sjældent fører dem ud i livet, og det er godt især, fordi jeg er gift og bare ikke skal "det der"!

Nu er det så sket igen, og jeg sidder her med alle fornemmelser dirrende i luften omkring mig.

Jeg kan næsten ikke holde det ud, og alligevel ville jeg ikke for noget i verden undvære det.

Og han, der er genstand for min absolutte begejstring - aner ikke en bjælde om, at hans interesse så afgjort er gengældt!

Sådan plejer det at være - jeg skal ikke ha' klinket noget.

Men tænk, hvis man turde være så uforsigtig...

Bare én eneste gang mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar