søndag den 13. november 2011

Coachens spørgsmål

Fordi jeg synes, jeg p.t. er så dårlig til at holde fokus på det positive, har jeg bestilt en vibrationsrecept hos den professionelle coach.

Hun har foreløbig sendt mig seks spørgsmål, som skal uddybe, hvad de negative vibrationer består af, og jeg tænker, at andre kyndige ud i loven om tiltrækning måske kunne inspireres heraf:

1. Hvad er dit ønske? Fortæl historien - hvilken "virkelighed" er du oppe imod lige nu?

2. Hvad føler du? Hvilke tanker og følelser er mest fremherskende?

3. Hvad tror du, problemet er?

4. Hvad holder du mest af her i livet, og hvor tit gør du det, du holder mest af?

5. På en skala fra 1 til 10, hvor lykkelig er du lige nu?

6. Hvor meget kender du til loven om tiltrækning? (nybegynder, årelange studier, midtimellem)

- Jeg er spændt på at se, hvad hun kommer frem til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar