tirsdag den 15. november 2011

Loven om tiltrækning - fakta

Det handler ikke om, hvad de andre gør eller ikke gør. Kun jeg kan skabe noget i MIN virkelighed - fx ved at tillade andre adgang til at påvirke mine følelser.

Det er aldrig for sent at hæve sin vibration.

Stunder tilbragt med oprigtig morskab, glæde og/eller indre ro kommer aldrig dårligt igen.

Der, hvor jeg er følelsesmæssigt lige nu, er det fundament, som jeg skaber min næste virkelighed ud fra.

Sommetider skal man overgive sig til det uvisse og stole på, at livet ved, hvad der er godt for en. Og først når man virkelig føler sig inspireret til at handle, skal man gøre det. Man skal gå henimod, ikke væk fra noget. Man skal ikke handle ud af frygt.

Sommetider skal gryden ha' lov til at koge op i fred og ro.

Alt er vel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar